Vytváří, řídí a analyzuje kampaně, které podporují růst služeb. Má silné porozumění aktuálním trendům, stejně jako potřebám cílového publika a spolupracuje s ostatními týmy na strategiích pro vývoj marketingových iniciativ s měřitelnými výsledky. Dále je obeznámen s analýzou dat, sleduje jak kvalitativní, tak kvantitativní data k lepšímu porozumění chování uživatelů a identifikaci účinných řešení, která zlepšují konverzní poměry. Vytváří podrobné reporty, které poskytují informace o generaci zájmů, návštěvnosti webu a dalších důležitých metrikách.
Požadované dovednosti a kvalifikace:
- Zkušenosti s uvedením produktů na trh nebo integrovanými marketingovými kampaněmi
- Znalost HTML, CSS a Adobe Acrobat
- Dovednosti v analýze dat
- Znalost správy obsahu
- Silné porozumění tradičnímu a digitálnímu marketingu
- Zkušenosti s vedením marketingových týmů
- Silné komunikační dovednosti, jak písemné, tak ústní
- Organizační a projektové dovednosti