Je zodpovědný za zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím efektivního řízení zákaznického servisu. Zodpovědný za plánování, organizaci a řízení personálu tak, aby poskytovali včasné odpovědi na dotazy zákazníků.
Náplň práce:
- Dohlížet na každodenní aktivity personálu zákaznického servisu
- Konzultovat a školit personál oddělení
- Sbírat data a připravovat rutinní zprávy pro management
- Monitorovat aktivity oddělení z hlediska dodržování obchodních postupů a pracovních postupů
- Provádět průzkum k měření spokojenosti zákazníků v souvislosti s procesem prodeje, cenou produktů, kvalitou a podporou
- Zodpovědnost za zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím efektivního řízení funkce zákaznického servisu
- Reagovat na složité stížnosti zákazníků a řešit je
- Studovat potřebu zlepšení stávajících procesů, systémů a zařízení a ve spolupráci s příslušnými odděleními provádí optimalizaci s cílem zvýšit efektivitu a kvalitu a snížit náklady
- Zajištovat soulad kvality a bezpečnosti oddělení obchodního servisu
- Podnikat korekční opatření pro každodenní provozní problémy v rámci místních obchodních oddělení
- Dohlížet na výkon personálu oddělení obchodního servisu
- Hodnotit a reportovat výsledky průzkumu zákazníků
Požadované dovednosti a kvalifikace:
- Silné komunikační dovednosti, jak písemné, tak ústní
- Organizační a vyjednávací schopnosti, pečlivost, komunikativnost
- Zkušenosti s prací s programy správy vztahů se zákazníky (CRM)
- Zkušenosti s náborovým a školicím týmem
- Porozumění technikám řízení a pracovním postupům
- Zkušenosti s rozpočtováním a účetnictvím
- Schopnost práce v týmu
- Silné vůdcovské dovednosti
- Komunikace se zákazníky po telefonu nebo osobně
- Dobré porozumění produktu nebo služby společnosti
- Ovládání anglického a české/slovenského jazyka